sobota, 29 grudnia 2012

Święta Święta czyli świąteczne lekcje Balonowe :))

Witajcieee


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia nagrałam dla Was świąteczne lekcje balonowe.

Mam nadzieję że każdy z Was znajdzie coś dla siebie.

Święta to niezwykły czas. 

Bardzo je lubię bo mogę poświęcić więcej czasu mojemu synowi i razem wymyślaliśmy balonowe lekcje.

Życzę Wam Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku 2013

Pamiętajcie:

Jeśli się czegoś bardzo mocno chce, bardzo mocno pragnie to 
Marzenia się Spełniają


Patka

Pierwsza Lekcja to Balonowa Dekoracja:




Teraz kolej na Bałwanka :  (to on cieszy się największą oglądalnością)




Nie mogło zabraknąć Balonowego Renifera:





Jak święta to Mikołaj a ja przygotowałam Balonową Czapkę św. Mikołaja :)))))




A na koniec Balonowy prezent :))))))






POWODZENIAAAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz